Tuesday, August 4, 2009

30 Temmuz 2009

Sevgili Arkadaşlar,

Geçenlerde yeni film üretim tamamladı Beni hatırla genç ve yetenekli Robert Pattinson (Twilight) New York. Yönetmen Allen Coulter tarafından ve Will Fetters ve Jenny Lumet tarafından yazılmış, Beni hatırla gibi kendi aile trajediler baş çalıştığınızda tehdit iki aşık olan ilişkinin bir hikaye. Ederken, Lena Olin annesi teşkil ediyor Ben Robert babası oynayacak. Diğer döküm üye, Chris Cooper ve Emilie de Ravin içerir.

Önce Beni hatırlaBen üretim bitmiş Percy JacksonRick Riordan tarafından popüler kitap serisi dayalı. My friend Chris Columbus tarafından kimin ben çalıştı film, yönetmen, Mrs Doubtfire, Kim o bir Yunan tanrısı soyundan's keşfeder bir genç çocuk üzerine merkezleri. Percy Jackson sonra bir ömür boyu bir maceraya bir yerleşmek-tanrıları arasında savaş devam yola koyulur. Cast üye gerçekten Uma Thurman, Sean Bean, Rosario Dawson, Catherine Keener, Logan Lerman, Kevin McKidd, Melina Kanakerides, Brandon T. Jackson, Alexandra Daddario ve sizin içerir.

Nisan ayında ben çekim tamamlandı Ghost ile Akademi Ödülü ®-film yapımcısı kazanan Roman Polanski. Bu onun yönettiği ve yirmi yıldan fazla üretilen ilk çağdaş bir gerilim. En çok satan yazar Robert Harris'in aynı adlı kitabından, geçerli Ghost olan siyasi ve cinsel komplo içine çizilir bilgi eski İngiltere Başbakanı ve anonim Ghostwriter öyküsü. Yetenekli cast Ewan McGregor, Tom Wilkinson, Kim Cattrall, Timothy Hutton, Jim Belushi, Robert Pugh ve Olivia Williams içerir.

Geçen yaz benim şirket İrlandalı dreamtime üretildi GreatestSusan Sarandon, Carey Mulligan, Aaron Johnson, Johnny Simmons, Zoe Kravitz, ve ben, bir de 2009 Sundance Film Festivali'nde alınmıştır oynadığı. Zorlayıcı bir drama ilk kez yazar / yönetmen Shana Feste's zengin uyandıran komut sonuçları hem heartwarming ve yürek. Hollywood Reporter iddia Greatest "" ve "... performans cesur ve zekice gölgeli bir çarpıcı fete kapalı çeker." Greatest senatör Entertainment tarafından alınmış ve bu sonbaharda çıkacak.

Harika bir yaz dileğiyle.

Filmleri de görüşürüz.

Sevgi ve sadece sevgi,

No comments:

Post a Comment